Reklama
  • Wtorek, 10 stycznia (11:00)

    Są najprostszym, ale i najzdrowszym sposobem na codzienny obiad. Dlaczego? Bo ugotowane w zupie warzywa dostarczają często więcej witamin i antyoksydantów niż w wersji surowej.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 5 stycznia (13:05)

    Skład na 4 porcje: ● 400 g buraków ● 25 g masła lub margaryny ● średnia cebula ● 2 cienkie kromki chleba żytniego ● połowa cytryny lub limonki ● 500 ml klarowanego soku jabłkowego ● mała puszka mleka kokosowego ● pieprz i sól do smaku.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 4 stycznia (08:10)

    Składniki dla 4 osób: 2 marchewki • 2 pietruszki • 1/2 selera • por • 30 dag dyni • 30 dag fasolki szparagowej • 2 cebule • 5 ząbków czosnku • pojedyncza pierś z kurczaka • 2 skrzydełka kurczaka • 1/2 pęczka natki pietruszki • liść laurowy • ziele angielskie • lubczyk suszony lub świeży • papryka ostra w proszku • 20 dag ugotowanego makaronu • sól • pieprz.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 4 stycznia (08:10)

    Składniki dla 4 osób: 40 dag mięsa wieprzowego • cebula • 2 marchewki • 2 ząbki czosnku • puszka pomidorów krojonych • 1/2 papryczki chili • słodka papryka • 15 dag fasoli czerwonej • 10 dag kukurydzy • 5 dag fasolki szparagowej • czosnek granulowany • ostra i słodka papryka w proszku • 2 łyżki oleju • łyżka cukru • 2 łyżki śmietany • sól • pieprz.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 4 stycznia (08:10)

    Składniki dla 4 osób: 2 marchewki • 2 pietruszki • mały kawałek selera • cebula • 1/2 pora • 5 średnich ziemniaków • 5 dużych ogórków kiszonych • 300 ml wody z ogórków kiszonych • 1/2 szklanki śmietany • 30 dag szpondra • 1/3 pęczka kopru • 2 listki laurowe • ziele angielskie • sól • pieprz.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 4 stycznia (08:10)

    Składniki dla 4 osób: 2 szklanki suchego grochu • kiełbasa np. śląska • 10 dag wędzonego boczku • marchew • pietruszka • mały kawałek selera • 2 cebule • 1/2 pora • 1/2 szklanki śmietany 18 proc. • majeranek • łyżka masła • sól • pieprz.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 3 stycznia (11:00)

    Składniki: 60 dag wołowiny na gulasz, 1 czubata łyżka mąki pszennej, 50 dag ziemniaków, 2 marchewki, 1 duża pietruszka, 30 dag małych pieczarek, 1 duża cebula, 2 ząbki czosnku, 1 łyżka koncentratu pomidorowego, słodka i ostra papryka w proszku, 2 listki laurowe, sól, pieprz, po 4-5 ziarenek pieprzu i ziela angielskiego, 40 ml oleju do smażenia

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 3 stycznia (10:00)

    Składniki na 4 porcje: 1 kg dyni hokkaido, 1 puszka mleczka kokosowego, 20 dag marchewki, sól, pieprz cayenne, imbir, kardamon, cukier, curry, 1/2 pęczka kolendry, olej

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 27 grudnia 2016 (11:05)

    Składniki dla 4 osób: 1/2 kg mięsa wołowego 2 cebule • 20 dag pieczarek 2 jajka • 4 łyżki mąki pszennej 2 łyżki przecieru pomidorowego vegeta • papryka w proszku tłuszcz • sól • pieprz

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 27 grudnia 2016 (11:05)

    Składniki 4 porcje: ● 1 brokuł, ok. 500 g ● 1 marchew ● pół średniego selera ● 2 łyżki oliwy ● łyżeczka majeranku ● łyżeczka rozmarynu ● łyżeczka ziół prowansalskich ● pieprz do smaku

    Czytaj więcej Komentarzy:0