Reklama
  • Poniedziałek, 6 marca (10:05)

    Składniki (4 porcje): ● 2 l zimnej wody ● 300 g piersi kurczaka ● mała cebula ● kawałek selera ● pietruszka ● 2 marchewki ● 2-3 ziemniaki ● 3 łyżki masła ● 100 g kaszy jęczmiennej ● natka pietruszki lub koperku ● listek laurowy ● 3 ziarna ziela angielskiego ● sól ● pieprz

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 3 marca (08:05)

    Składniki: 4 udka kurczaka, 6 namoczonych grzybów mun, 2 marchwie, 1 por, 1 szczypior, 3-centymetrowy kawałek imbiru, 2 łyżki oleju sezamowego, makaron pszenny np. ramen, 4 ugotowane w koszulkach lub na twardo jaja, natka, 100 g kapusty bok choy lub sałaty rzymskiej, wodorosty yaki-nori pocięte na paski, sos sojowy, sól, pasta miso, łyżka pokrojonego tofu .

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 2 marca (14:00)

    Składniki: 800 g cebuli, 1 ząbek czosnku, 1/2 dużego pęczka tymianku, 2 łyżki oliwy, 4 łyżeczki bulionu w proszku, 250 ml wytrawnego białego wina, sól, pieprz, 6 kromek bagietki, 6 dag startego żółtego sera.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 2 marca (08:05)

    Składniki na 6 porcji:: ● 1,5 l wywaru warzywnego ● 3 białe kiełbaski (surowe) ● natka pietru szki ● 3 marchewki ● sól ● pieprz.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 1 marca (11:00)

    Składniki na 8 porcji: 30 dag żeberek, 10 dag kaszy jaglanej, 2 marchewki, 1 pietruszka, 1/4 małego selera (korzeń), 4 łodygi selera naciowego, 1 por, 1 cebula, 2 ząbki czosnku, 1 pęczek koperku, 1 pęczek natki pietruszki, 2 spore ziemniaki, 3 listki laurowe, 5 ziarenek ziela angielskiego, sól, mielony czarny pieprz.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 1 marca (11:00)

    Składniki na 6 porcji: 4 podudzia kurczaka, 3 marchewki, 2 pietruszki, 1 mały seler, 3 cebule, warzywnego, 5 dag suszonych leśnych grzybów, 10 dag kaszy jęczmiennej perłowej, 100 ml białego wytrawnego wina, 1 łyżka klarowanego masła, sól, mielony czarny pieprz, po kilka ziarenek pieprzu i ziela angielskiego, 1 listek laurowy, suszony lubczyk.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 1 marca (11:00)

    Składniki na 4 porcje: 2 ziemniaki, 1 marchewka, 1 kawałek (ok. 15 dag) selera, 1 pietruszka, 1 por (biała część), 15 dag jarmużu, 3 łyżki grubej kaszy jęczmiennej (pęczaku), 1 litr bulionu warzywnego, pieprz, 1 łyżeczka majeranku, natka.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 1 marca (10:05)

    Składniki: 1 kg wołowiny, 3 cebule, oliwa, 2 ząbki czosnku, łyżka ostrej papryki w proszku, 2,5 l bulionu wołowego, 4 ziemniaki, 2 czerwone papryki, 2 pomidory, seler naciowy, sól, pieprz, śmietana

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 1 marca (09:05)

    Składniki: kawałek oczyszczonego dorsza bez skóry i ości , 2 marchewki, cebula, świeżo zmielony pieprz, słodka papryka w proszku, por, listek laurowy, sól

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 28 lutego (14:05)

    Składniki na 4 porcje: 50 dag mrożonego groszku, 1/2 brokuła, 2 cebule, 2 ząbki czosnku, 1 l bulionu warzywnego, 150 ml śmietany 18 proc., sok z 1/2 cytryny, 2 łyżki oliwy, sól, pieprz czarny świeżo mielony i ziołowy, kozieradka.

    Czytaj więcej Komentarzy:0