Reklama
  • Piątek, 26 sierpnia (13:05)

    Składniki: 50 dag szpondra l kalafior, 3 marchewki, pietruszka, 6 ziemniaków, 2 listki laurowe, ziele angielskie l śmietana, 2 łyżki mąki, sól, pieprz, tymianek, oliwa

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 24 sierpnia (15:00)

    Składniki: 20 dag cebuli, sól, 5 dag masła, pieprz, 1 czubata łyżeczka mąki, 1 l bulionu warzywnego, 1/2 l wytrawnego białego wina, 1 bagietka (ok. 10 dag), 10 dag żółtego sera.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 23 sierpnia (15:05)

    Składniki na 6 porcji: ● 25 dag mieszanych grzybów ● cebula ● litr bulionu warzywnego ● szkl. mleka ● łyżka słodkiej papryki ● łyżka sosu sojowego ● łyżeczka suszonego koperku ● 3 łyżki mąki ● 2-3 łyżki masła ● sól ● pieprz ● śmietana.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 23 sierpnia (14:05)

    Składniki na 4 porcje: 1 kg pomidorów (czerwonych i żółtych), 1 strąk zielonej papryki, 1 strąk czerwonej papryki, 1 długi ogórek, 2 kromki białego chleba, 2-3 ząbki czosnku, 1 mała cebula, 4 łyżki oliwy, 2 łyżki octu winnego, 1 łyżka soku z cytryny, szklanka (250 ml) soku pomidorowego, mielona papryka chili, sól, pieprz.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 23 sierpnia (14:05)

    Składniki na 3-4 porcje: 80 dag zielonego ogórka, 2 duże dojrzałe awokado, 800 ml gęstego jogurtu naturalnego np. greckiego, sok wyciśnięty z 1 cytryny, 8 suszonych pomidorów z oleju, 8 dag sera mozzarella, kilka listków świeżej bazylii, sól, pieprz.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 23 sierpnia (14:05)

    Składniki na  4 porcje: 20 małych młodych ziemniaków, 1 długi zielony ogórek, 1 pęczek rzodkiewek, 1 pęczek koperku, 5 gałązek grubego szczypioru, 2 ząbki czosnku, 1 l kefiru, maślanki lub jogurtu naturalnego, 10 dag wędzonego łososia, sól, biały pieprz. By zaostrzyć smak chłodnika, możesz dodać 1-2 łyżeczki chrzanu.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 23 sierpnia (14:05)

    Składniki na 4 porcje: 1 pęczek botwiny, 1 pęczek rzodkiewek, ½ pęczka koperku, ½ pęczka szczy piorku, 1 ogórek-wąż, 3 ogórki mało solne, 1 l kefiru, jogurtu naturalnego lub maślanki, 2 ząbki czosnku, sok z ½ cytryny, 1 jajko ugotowane na twardo, cukier, sól, pieprz.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 23 sierpnia (11:05)

    Składniki na 6 porcji: • 5 dużych pomidorów • mała cebula • pół czerwonej papryki • ogórek • 2 ząbki czosnku • pół łyżeczki octu winnego • 3 łyżki oliwy z oliwek • pół szklanki wody • kromka suchego chleba bez skórki • sól • pieprz • natka pietruszki.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 23 sierpnia (08:06)

    Składniki: 2 kg mięsistych pomidorów, 3 czerwone papryki, 2 łyżki oliwy, duża cebula, drobno posiekana, ząbek czosnku, drobno pokrojony, łyżka mielonej słodkiej papryki, 2 szklanki bulionu warzywnego, łyżka posiekanych listków bazylii (plus kilka listków do dekoracji), 2 łyżki gęstej śmietany do podania, sól, pieprz, 3-4 klopsiki z mięsa, opcjonalnie (np. pozostałe z poprzedniego dnia).

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 19 sierpnia (13:05)

    Składniki (4 porcje): ● 500 g dojrzałych pomidorów ● 2 kromki białego chleba ● 1 czerwona cebula ● 1 spory ogórek ● 2 ząbki czosnku ● 3 łyżki oliwy z oliwek ● pęczek natki pietruszki ● 2 łyżki octu winnego (lub jabłkowego) ● sól ● pieprz

    Czytaj więcej Komentarzy:0