Reklama
  • Dzisiaj, 3 września (11:05)

    Składniki: 30 dag młodego bobu, 20 dag zielonego groszku, kilka różyczek kalafiora, 1 duża cebula, 1 litr bulionu warzywnego, 2 łyżki masła, 2 płaskie łyżki mąki pszennej, 2/3 szkl. śmietany 18 proc., 10 dag sera pleśniowego, 3 łyżki sosu pesto (ze słoika), sól, pieprz.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wczoraj, 2 września (15:00)

    Składniki: 2 pęczki botwinki, puszka krojonych pomidorów, łyżka koncentratu pomidorowego, pół kg mięsa mielonego l cebula,20 dag makaronu świderki, 2 łyżeczki słodkiej papryki l łyżeczka majeranku, 3 łyżeczki cukru, 2 łyżeczki soku z cytryny , 2 łyżki octu winnego, pół łyżeczki ostrej papryki, sól, pieprz, masło i olej do smażenia

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 31 sierpnia (08:00)

    Składniki na 4 porcje: 1 brokuł (ok. 50 dag), 4 ziemniaki, 1 średnia cebula, 1-2 ząbki czosnku, 1-2 łyżki masła, 1-1 i ½ l bulionu warzywnego lub drobiowego, szczypta gałki muszkatołowej, 100 ml śmietanki kremówki 30 proc., 5 dag miękkiego sera pleśniowego, np. Lazur, sól, świeżo mielony pieprz.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 28 sierpnia (13:05)

    Składniki: duży pęczek koperku, 15 dag makaronu dischi volanti (uszka) lub innego, 2 i 1/2 l bulionu warzywnego, 100 ml śmietany 18 proc., 3-4 ziemniaki, 3 marchwie, łyżka masła klarowanego, sól, pieprz

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 28 sierpnia (13:05)

    2/3 szklanki zielonego groszku ugotuj na półtwardo w lekko posolonym wrzątku, odcedź. 60 dag filetu z indyka umyj, osusz, pokrój w grubszą kostkę. Mięso oprósz curry (około 1 i 1/2-2 łyżki w zależności od upodobań), polej 3 łyżkami oliwy i wymieszaj. Następnie podsmaż na mocno rozgrzanej patelni, na rumiano. Dodaj jedną cebulę pokrojoną w kosteczkę i smaż jeszcze około 3 minut. Do mięsa dodaj groszek, wlej 400 ml śmietanki 30 proc. i gotuj kilka minut na wolnym ogniu. Pod koniec wmiesz

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 28 sierpnia (08:00)

    Składniki na 2 porcje: 50 g makaronu ryżowego,  1 szalotka, 1 cm imbiru, 1 źdźbło trawy cytrynowej, 1 ząbek czosnku, 1 łyżka oleju, 1 łyżeczka mielonej kolendry, 1 łyżka sosu rybnego, 200 ml mleka kokosowego, 100 g filetów z łososia, 1 garść młodego szpinaku, 100 g obranych gotowanych krewetek, 100 g strączków groszku cukrowego, 1 papryczka chilli, 1 limonka.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 27 sierpnia (14:05)

    Składniki: ●kalafior ●ok. 1,5 l. bulionu warzywnego lub drobiowego ●4 marchewki ●pietruszka ●pęczek koperku ●6 łyżek kaszy kukurydzianej ●szczypta majeranku, sól, pieprz

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 27 sierpnia (14:05)

    Składniki: ●podudzie z kurczaka lub indyka ●1/2 kapusty ●2 duże marchewki ●pietruszka ●kawałek selera ●cebula ●4 ziemniaki ●łyżka oleju ●2 pomidory ●2 ziarenka ziela angielskiego ●2 ziarenka pieprzu ●2 liście laurowe ●sól, pieprz mielony, szczypta kurkumy

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 27 sierpnia (14:05)

    Składniki: ●250 g świeżego zielonego groszku ●200 g fasolki szparagowej ●4 marchewki ●kalarepka ●mała cukinia ●kilka małych ziemniaków ●1/2 pęczka koperku i 1/2 pęczka natki ●kawałek pora ●liść laurowy ●po 2 ziarenka ziela ang. i pieprzu ●ząbek czosnku ●sól, pieprz mielony, majeranek, estragon, oliwa

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 27 sierpnia (14:05)

    Składniki: ●5 młodych buraków ●1/3 kapusty ●4 ziemniaki ●2 marchewki ●2 pietruszki ●1/2 selera ●por (biała część) ●2 pomidory ●garść fasolki szparagowej ●4 ząbki czosnku ●6 szklanek bulionu z warzyw (lub rosołu) ●szklanka śmietanki 12 proc. (opcjonalnie) ●2 łyżki masła ●sok z cytryny ●sól, pieprz, cukier

    Czytaj więcej Komentarzy:0